helgen hemma



I helgen åkte jag alltså hem en sväng till falköping. Mamma kom och hämtade mig i skövde och så åkte vi till min syster efter det på klädträff.



hon har de snyggaste kuddarna i sin soffa!



sedan skrattade vi lite åt min systers man som hade hamnat lite tokigt nära en annan artikel i FT. 



efter det var jag och mamma barnvakt åt smilla och leo. smilla hade mycket tankar på killar och berättade att 3 killar i hennes klass var kära i henne och att hon inte brydde sig ett skvatt. sedan undrade hon varför jag hade så mycket OKOK saker på mitt rum och jag sa att det var för att det var johans märke och då frågade hon hur jag skulle göra med allt det ifall vi gjorde slut. jaadu, det hade jag inte ens tänkt på..



efter barnvaktandet gick jag ut med bara grabbar och ringde emelie och nojjade för att jag egentligen borde varit i åre och så lyssnade vi på adam tensta fast han var dålig, men hade kul ändå och nattpizzan satt som ett smäck!



på söndagen åkte jag och mamma till pappa och hälsade på i hunnebo. vi hade en heldag med familjen som vi brukar. med thaimat, loppisar och åka runt med bilen och kika på saker. sen kom min bror med. det va mysigt! sen åkte vi hem, jag var som en sackosäck hela måndagen och på tåget tillbaka till åre blev jag sjuk och har varit det sen dess. pisströkit! feber suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0