kaosdygn

i torsdags efter jobbet hade jag och emelie spring i benen så vi tog oss ut.
hoppade jämnfota för att solen för ovanlighetens skull kunde visa sig i oslo.
posade lite.
animator gif
och hoppade ännu mer...
sedan gick vi ner vid akker brygga och tittade på båtar, människor och njöt av kvällssolen.
pratade om livet och viktiga och oviktiga saker.
stannade till sista strimma sol försvann bakom husen.
och sen när vi kom hem gick det åt tusan rent ut sagt. vi hade tappat enda nyckeln in och var därför utelåsta. försökte leta som dårar, men fick istället sova hos min bror. sen gick vi upp i gryningen för att leta ännu mer och hittade inte den då heller. man kan väl säga att vi har smakat på en hemlös sötma...
ne då så farligt var det inte, solen sken även nästa dag och vi kunde ta oss en härlig runda i frognerparken. det var nog sista gången det här året som man kunde ligga i gräset och somna av att det värmde skönt i ansiktet.
idag står nog utgång på schemat och vi ska även träffa några tjejer som vi kanske kan få bo hos. just idag är jag stark, just idag mår jag bra...


Kommentarer
Postat av: jenn

de är gött Julie, ut o sväng på den lurviga ikväll gulleeee!

2011-09-10 @ 11:19:41
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0