eivor, 1.40 med skor

nu när jag ändå var hemma passade jag på att åka och hälsa på mormor och morfar i partille. världens bästa mormor och morfar. varje gång man kommer dit äter man och fikar tills man spricker och hör alltid roliga historier från förr.
de som vet hur jag ser ut i verkligheten vet att jag bara är 160 cm lång och tittar man på bilden är min mormor (russinet) alltså en bra beta kortare med mig. ingen biggi sa mormor som bara krymper mer och mer. "jag är ju i alla fall 1.40 med skor". enda som är jobbigt är att nå vissa tallrikar, men då sträcker jag bara på mig.
LOVE U GUYS!

Kommentarer
Postat av: emZ

känslan av att äntligen få känna sig lång.

2011-09-16 @ 00:08:26
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0