dålig start på veckan

jag har pms, saknar johan, är uttråkad och har en sjuhelsikes tandvärk på köpet också. DÖ visdomständer DÖÖÖ! nu fattas bara mensvärken också. pank är jag med. och bitter för att jag inte kan träna ordentligt. har ju startat mitt nya liv. på riktigt. istället äter jag fryst köpesoppa och thekakor, jävligt nyttigt. blä rent ut sagt. och lyllos er, ni som inte är tjejer, som inte har långdistansförhållande, redan har krigat er igenom visdomständerna eller är för unga för att inte veta vad det är för något. lyllos er som bara känner att YES! livet är underbart, fast än solen knappt syns på hösten.

sådär. 11 meningar klagande, känns inte ett skit bättre! jag borde nog gå och lägga mig nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0