jag blir så less

idag på jobbet tog någon min mobil. min kära iphone!! ahmagad gonna die, har redan instagram abstinens...
skämt å sido. det skulle bli en sådär mysig kväll efter jobbet med hejdåtillsyrran+familj och sen hejdåtillerica och bara prata om vilken resfeber jag hade, men fick istället ringa polis och grejja. sjukt störigt när vi flyttar imorgon...



men har i alla fall en mobil. en rosa uppfällbar historia som dessutom har mycket tuffare funktioner än en iphone.

att säga hejdå till erica var faktiskt himla tråkigt 1,5 år tills vi ses igen är ganska lång tid, men å andra sidan har jag inte skypeat med någon på andra sidan jorden, det kommer bli häftigt! kommer sakna dig i alla fall!

Kommentarer
Postat av: erica

puss pårej

2011-11-29 @ 20:31:38
URL: http://ericamathildalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0