helgen



I fredags var jag jossen och erica på idol. det var lite hackigt, jag satt på knä för att få se och kände mig som en av alla miljoner andra kids i arenan med pimpade plakat, men det var helt klart kul att få se hur det går till.

I lördags jobbade jag och trodde nästan ett tag att oden cup spelades inne på willys istället för i odenhallen, men deklart fotbollspelande hjältar kan väl unna sig massvis och godis och flera liter energidryck...
Efter det åkte jag på kalas hos min syster och hennes familj där även min bror och hans familj var. Stannade där hela kvällen och såg när tomas ledin blev full i tv och agerade som en true FILF ska. Så mycket bättre alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0