åre, 3 veckor, spik!

vi kan väl alla enas om att jag inte har det mest intressanta liv just nu. träning är typ mitt nya liv, men ändå går de la sådär..hmm. jag har kollat så mycket serier nu så man skulle kunna säga att jag kör marathon. trodde aldrig det skulle gå så långt...
kanske borde vara lite kreativ. läsa en bok, pyssla, spela spel med mamma. kanske fortsätta skriva på min packningslista till åre. är ju bara 3 veckor kvar nu. och med det menar jag både allvar och är ironisk samtidigt. 3 veckor innan kanske är lite overkill att skriva en packningslista på, fast 3 veckor kvar tills vi åker om man jämför med denna lååååånga hösten i falköping så är det ingen biggie. jag får la vara lite tokig då, nolifer som jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0